Vrácení zboží a reklamace

 resize_image_1bb87d41d15fe27b500a4bfcde01bb0e_66320e4f26088-removebg-removebg  Vrácení zboží     

Milí zákazníci,

pokud Vám něco nevyhovuje, máte nárok takové zboží vrátit bez udání důvodu u nás až do 30 dnů od jeho převzetí.

Zde je postup, jak zboží vrátit: 

1) Napište nám email s informací, že máte zájem o odstoupení od smlouvy a přiložte vyplněný formulář:

Formulář pro odstoupení od smlouvy - Partymood

2) Zboží pečlivě zabalte a odešlete:

   a) přímo na adresu naší provozovny: Ivona Melčáková, Drahlov 14, Kroměříž 76701, tel. +420 799 564 436

   b) do boxu:  Velehradská 3254/105, TESCO, Kroměříž 76701 (kdyby bylo obsazeno, zvolte kterýkoliv jiný v jeho blízkosti)

  • Dopravce si můžete zvolit dle Vašich preferencí, balíček však neposílejte na dobírku, nebude převzata!
  • Zboží zašlete nerozbalené, nepoškozené, neznečištěné a v původním obalu .
  • Náklady spojené s vrácením zboží jsou na straně zákazníka.
  • V případě, že jste uskutečnili objednávku s dopravou zdarma, ale po vrácení části zboží klesne hodnota objednávky pod 1500 Kč, toto poštovné vám doúčtujeme ponížením částky za vrácené zboží. Věříme, že tento krok je vzhledem k souvisejícím nákladům pochopitelný a my tak budeme mít možnost toto zvýhodnění i nadále udržet, děkujeme!

3) Po přijetí vráceného zboží ho překontrolujeme o do 7 pracovních dní Vám vrátíme příslušnou částku.

Logo Partymood

 

resize_image_1bb87d41d15fe27b500a4bfcde01bb0e_66320e4f26088-removebg-removebg Reklamace - viz obchodní podmínky

         - srozumitelnější informace budou brzy doplněny, zatím nás kontaktujte emailem, děkujeme!