Vrácení zboží a reklamace
Vrácení zboží
Milí zákazníci,
pokud Vám něco nevyhovuje, máte nárok takové zboží vrátit bez udání důvodu u nás až do 30 dnů od jeho převzetí.
Zde je postup, jak zboží vrátit:
1) Napište nám email s informací, že máte zájem o odstoupení od smlouvy a přiložte vyplněný formulář:
Formulář pro odstoupení od smlouvy - Partymood
2) Zboží pečlivě zabalte a odešlete:
a) přímo na adresu naší provozovny: Ivona Melčáková, Drahlov 14, Kroměříž 76701, tel. +420 799 564 436
b) do boxu: Velehradská 3254/105, TESCO, Kroměříž 76701 (kdyby bylo obsazeno, zvolte kterýkoliv jiný v jeho blízkosti)
- Dopravce si můžete zvolit dle Vašich preferencí, balíček však neposílejte na dobírku, nebude převzata!
- Zboží zašlete nerozbalené, nepoškozené, neznečištěné a v původním obalu .
- Náklady spojené s vrácením zboží jsou na straně zákazníka.
- V případě, že jste uskutečnili objednávku s dopravou zdarma, ale po vrácení části zboží klesne hodnota objednávky pod 1500 Kč, toto poštovné vám doúčtujeme ponížením částky za vrácené zboží. Věříme, že tento krok je vzhledem k souvisejícím nákladům pochopitelný a my tak budeme mít možnost toto zvýhodnění i nadále udržet, děkujeme!
3) Po přijetí vráceného zboží ho překontrolujeme o do 7 pracovních dní Vám vrátíme příslušnou částku.
Reklamace - viz obchodní podmínky
- srozumitelnější informace budou brzy doplněny, zatím nás kontaktujte emailem, děkujeme!